Абдрахманова Мейрамкүл Тұрғанбайқызы

MeiramkulАты-жөні, тегі - Абдрахманова Мейрамкүл Тұрғанбайқызы
Атқаратын қызметі - аға оқытушы
E-mail: Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.
Байланыс нөмері: 8701 325 47 53
Оқытылатын пәндер-Математиканы оқыту әдістемесі, аналитикалық геометрия, элементар математика, стереометрия курсынан есептер шығару әдістемесі, жаңартылған білім беру жағдайында математиканы оқыту әдістері, математикалық логика және дискретті математика
Ғылыми дәрежесі (болған жағдайда) - Жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Ғылыми атағы (болған жағдайда) – жоқ
Наградалары (болған жағдайда)
1. Жаратылыстану ғылымдары Еуропалық академиясының Ғылыми және Ассоциация Алқалық кеңес шешімімен ғылымға қосқан үлесі үшін Карл Фридрих Гаусстың медалімен марапатталды (Ганновер, Германия 15.06.2018). Медаль белгіленген үлгідегі Құрмет дипломымен куәландырылған.
2 Білім саласына қосқан айрықша еңбегі үшін «Қазақстанның білім беру саласының үздігі» төсбелгісі және куәлігі (Нұр-Сұлтан қ., 2020 жылғы 1 сәуір, № 180 )
3. Білім және ғылым жолындағы жеткен жетістіктері үшін «Қазақстанның үздік ғылым магистрі-2020» төсбелгісі және куәлігі (Нұр-Сұлтан қ., 2020 жыл, №001 )
Мамандық және бағыттарының атауы - 5В010900–Математика, 5В012600-Математика-Физика, 5В012700-Математика-Информатика, 6В01507-Математика-Физика
Кәсіби қайта даярлау және білімін жетілдіру мәліметі (болған жағдайда) –
1.2009 ж, Т.Рысқұлов атындағы Қазақ экономикалық университеті, «Методика организации научных исследований »
2.2011 ж. 29-29 қараша, Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық Білім Академиясы, Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті, «Орта мектеп пен жоғары оқу орындарындағы математика курсы мазмұнының сабақтастығы мәселелері» республикалық семинар.
3. 2012 ж, Алматы қаласы, Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті «Математика пәнін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістері»
4. 2015 ж, Алматы қаласы, «Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы Қазақстан республикасы білім беру жүйесінің басшы және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыратын республикалық институтының сертификаты
5. 2016ж, Алматы қаласы, Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, «Қазіргі педагогика мен білім беру пәндер ағылшын тілінде оқыту»
6. Certificate. Successfully completed the Philosophy of Education in the context of Globalization and European integration processes attended a series of lectures and seminars as part of the following course of raising of qualification of pedagogical staff from 21st to 29th October 2016 (36 hours)
7. Certificate of participation attended and participated in the seminar Education for Sustainable Development: Theory and Practice across Higher Pedagogical Education. 19 December 2016
8. Certificate. Attended a 30 hour intensive language course for administrative and teaching staff from September 11th till December 27 th 2017 at Arkalyk State Pedagogical Institute named after I.Altynsarin
9.19-30.11.2018 ж. аралығында «Физика және математиканы оқытудағы компьютерлік анимация» тақырыбы бойынша 72 сағат көлемінде біліктілік арттыру курсынан өтті. Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институты, Ресей Федерациясы Білім және ғылым министрлігі, В.П.Астафьев атындағы Красноярск мемлекеттік педагогикалық университеті.
10) 08-18.12.2018ж аралығында «Мектепте және ЖОО-да оқытуда динамикалық математиканың компьютерлік құралдарын қолдану» тақырыбы бойынша 72 сағат көлемінде біліктілік арттыру курсынан өтті. Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институты, Ресей Федерациясы Білім және ғылым министрлігі, В.П.Астафьев атындағы Красноярск мемлекеттік педагогикалық университеті.
Жалпы еңбек өтілі – 31 жыл
Мамандық бойынша еңбек өтілі – 31 жыл
Ғылыми еңбектердің саны және (атауы) - халықаралық – 15, республикалық –21, аймақтық-3, шет ел -13. ВАК-1
Халықаралық-15
1. Математиканы оқыту үрдісіндегі қолданбалы есептердің маңыздылығы. «Физика-математика ғылымдарының қазіргі білім беру кеңістігіндегі рөлі» атты IV халықаралық ғылыми-практикалық конференция, Атырау қ., 24-25 cәуір 2014 ж
2. Геометриялық есептерді шешуде координаталар әдісін қолдану. «Қазақстан-2050» стратегиясы - жоғары оқу орындарында педагог кадрларды кәсіби даярлауды қалыптастыру концепциясының негізі» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция,14-15 қараша 2014 ж., Шымкент қ.
3. Математикадан білім сапасын жетілдіру жолдары. «Жаратылыстану ғылымдарының қазіргі заманғы өзекті мәселелері» халықаралық ғылыми-тәжірибелік интернет-конференция,14 қараша 2014 ж., Ақтөбе қ.
4. Негізгі тригонометриялық теңбе-теңдіктерді өрнектерді түрлендіруде қолдану. "ЭКСПО-2017: Ақпараттандыру - қоғам дамуының болашағы" Бектаев оқулары - 2 атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары, Шымкент -2016.
5. Мектеп математика курсында өндірістік мазмұнды есептерді шешу тәсілдері. "ЭКСПО-2017: Ақпараттандыру - қоғам дамуының болашағы" Бектаев оқулары - 2 атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары, Шымкент -2016
6. Геометрия есептерін шығаруда ингералды қолдану жолдары. "ЭКСПО-2017: Ақпараттандыру - қоғам дамуының болашағы" Бектаев оқулары - 2 атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары, Шымкент -2016
7. Жас ғалымдар, магистранттар, студенттер мен мектеп оқушыларының «ХІІІ Сәтпаев оқулары» атты халықаралық ғылыми конференциясы, Павлодар қ., 12 сәуір 2013 ж.
8. Мектеп математика курсындағы графтар. "Наука и образование-важнейший фактор развития общества в современных условиях" IV международная научно-практическая конференция 28 апреля 2017 года Центрально-Казахстанская академия г.Караганда
9. Нүктенің геометриялық орнын табу есептерін оқыту әдістемесі. "Наука и образование-важнейший фактор развития общества в современных условиях" IV международная научно-практическая конференция 28 апреля 2017 года Центрально-Казахстанская академия г.Караганда
10. Тeaching mathematics in Еnglish. Международный Форум «Полиязычное образование: теории и практики». Аркалыкский государственный педагогический институт им. И. Алтынсарина (Казахстан) и Кафедра британских и американских исследований, факультет искусств, Университет св.Кирилла и Мефодия в Трнаве (Словакия). 8 декабря 2017 г
11. Жазық фигуралардың ауданын және кеңістік фигураларының бетінің ауданын табуды оқыту әдістемесі. «Ұлттық бірегейлікті сақтау және дамытудың педагогикалық оқу орындарындағы жүйеленген әдіс-тәсілдері » Бектаев оқулары-3 халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция 2018
12. Геометриялық дәлелдеу есептері және шешу тәсілдері. 2018 жыл 23-24 қарашада «Қазіргі замандағы ғылым және білімнің дамуындағы тенденциялар» «Уәлиев оқулары-2018» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясы
13. Логикалық сипаттағы комбинаторикалық геометрия есептерін шешу тәсілдері. 2018 жыл 23-24 қарашада «Қазіргі замандағы ғылым және білімнің дамуындағы тенденциялар» «Уәлиев оқулары-2018» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясы
14. Қызықты есептер - оқушы шығармашылығын дамыту құралы . «Қоғамның әлеуметтік және рухани жаңаруы жағдайындағы білім берудің сапасын жоғарылату» «Алтынсарин оқулары - 2020» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция , Арқалық, 7ақпан 2020 жыл
15. Олимпиада есептерін шығаруда оқушылардың зерттеушілік қызмет элементтерін арттыру. «Қоғамның әлеуметтік және рухани жаңаруы жағдайындағы білім берудің сапасын жоғарылату» «Алтынсарин оқулары - 2020» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция , Арқалық, 7ақпан 2020 жыл
Республикалық-21
1. Параметрлі теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу жолдары. «Қазақстанның білім беру жүйесін дамытудағы инновациялық бағыттар» «Төлегенов оқулары» республикалық ғылыми - тәжірибелік конференция, Арқалық қ., 12 сәуір 2013 ж.
2. Параметрі бар теңдеулерді Виет теоремасын қолдану арқылы шешу. «Қазақстанның білім беру жүйесін дамытудағы инновациялық бағыттар» «Төлегенов оқулары» республикалық ғылыми - тәжірибелік конференция, Арқалық қ., 12 сәуір 2013 ж.
3. Параметрі бар теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу тәсілдерін үйрету. «Қазақстанның білім беру жүйесін дамытудағы инновациялық бағыттар» «Төлегенов оқулары» республикалық ғылыми - тәжірибелік конференция, Арқалық қ., 12 сәуір 2013 ж.
4. Параметрі бар иррационал теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу тәсілдер. «Заманауи білім беру жүйесі: тәжірибеден - болашаққа» «Төлегенов оқулары» ғылыми - тәжірибелік конференция, Арқалық қ11сәуір 2014
5. Алтын қима. «Заманауи білім беру жүйесі: тәжірибеден - болашаққа» «Төлегенов оқулары» ғылыми - тәжірибелік конференция, Арқалық қ., 11 сәуір 2014 ж.
6. Айнымалы шаманың ең үлкен және ең кіші мәндерін табу. «Заманауи білім беру жүйесі: тәжірибеден - болашаққа» «Төлегенов оқулары» ғылыми - тәжірибелік конференция, Арқалық қ., 11 сәуір 2014 ж.
7. Айнымалы шаманың ең үлкен және ең кіші мәндерін табу. «Заманауи білім беру жүйесі: тәжірибеден - болашаққа» «Төлегенов оқулары» ғылыми - тәжірибелік конференция, Арқалық қ., 11 сәуір 2014 ж.
8. Теңдеулерді шешудің жалпы тәсілдері. «Заманауи білім беру жүйесі: тәжірибеден - болашаққа» «Төлегенов оқулары» ғылыми - тәжірибелік конференция, Арқалық қ., 11 сәуір 2014 ж.
9. Инклюзивті білім беруде ақпараттық технологияны пайдалану. «Заманауи білім беру жүйесі: тәжірибеден - болашаққа» «Төлегенов оқулары» ғылыми - тәжірибелік конференция, Арқалық қ., 11 сәуір 2014 ж.
10. Параметрлі теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің графиктік тәсілдері. «Заманауи білім беру жүйесі: тәжірибеден - болашаққа» «Төлегенов оқулары» ғылыми - тәжірибелік конференция, Арқалық қ., 11 сәуір 2014 ж.
11. Шағын кешенді мектептерде математика пәнін оқыту әдістері. «Шағын кешенді мектептерде заманауи оқытудың әдіснамалық және әдістемелік мәселелері» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция,14 қараша 2014 ж., Арқалық қ.
12. Инклюзивті білім беру жүйесінде математиканы оқытудың тиімді жолдары. "Қазақстанның білім беру жүйесіндегі инновациялық үрдістер", "Төлегенов оқулары" республикалық ғылыми-практикалық конференция, Арқалық қ, 10 сәуір 2015ж
13. Геометриялық есептерді алгебралық, тригонометриялық теңдеулер құру арқылы шығару жолдары . "Қазақстанның білім беру жүйесіндегі инновациялық үрдістер", "Төлегенов оқулары" республикалық ғылыми-практикалық конференция, Арқалық қ, 10 сәуір 2015ж
14. Математикадан сыныптан тыс жұмыстарда оқушылардың шығармашылық қызметін дамытудың әдістемелік жолдары. "Қазақстанның білім беру жүйесіндегі инновациялық үрдістер", "Төлегенов оқулары" республикалық ғылыми-практикалық конференция, Арқалық қ, 10 сәуір 2015ж
15. Координаталар әдісін саралап оқыту арқылы геометрия есептерін шешу әдістері. "Қазақстанның білім беру жүйесіндегі инновациялық үрдістер", "Төлегенов оқулары" республикалық ғылыми-практикалық конференция, Арқалық қ, 10 сәуір 2015ж
16. Бөлінгіштікке қатысты қалыпты емес есептерді шешу тәсілдері. "Заманауи білім беру үрдісінде білім алушылардың зерттеу құзіреттілігін дамыту" Төлегенов оқулары, республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары, 25 ақпан, 2016 жыл.
17. Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді өрнектерді түрлендіруде қолдану "Заманауи білім беру үрдісінде білім алушылардың зерттеу құзіреттілігін дамыту" Төлегенов оқулары, республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары, 25 ақпан, 2016 жыл.
18. Стереометриялық есептерді графиктік тәсілмен шешу. "Қазіргі заманғы жаратылыстану-ғылыми білім беру: мәселелері және даму болашағы", "Төлегенов оқулары" республикалық ғылыми-практикалық конференция, Арқалық қ, 14 сәуір 2017ж
19. Қолданбалы есептерді шығаруда студенттердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. «Болашақ педагогты кәсіби даярлау: теория және практика» атты республикалық ғылыми- практикалық конференция материалдары. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті. 2017 ж. 16-17 маусым.
20. Оригамиді геометрияда қолдану . 2019 жыл 31 қаңтарда "Білім беру мазмұнының жаңаруы мен жаңғыртуы жағдайындағы бәсекеге қабілетті педагогикалық кадрларды даярлау"«Алтынсарин оқулары-2019» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы
21. Жанды математика бағдарламасында геометрия есептерін шешу. «Сандық білім: ерекшеліктері және даму үдерісі» атты республикалық форум. Арқалық, 15 қараша 2019 жыл.
Аймақтық-3
1. Математика сабағында қиындатылған есептерді шығару әдістемесі. Қазақстан Республикасы Президентінің «Қазақстан -2050» стратегиясы Жолдауы аясында «Тәуелсіз Қазақстан: дамуы, қазіргі кезеңі және болашағы» IV аймақтық студенттік ғылыми-практикалық конференция, Астана қ, 5 сәуір 2013
2. Математиканы оқыту үрдісіндегі ұлттық мазмұнды есептердің маңыздылығы. Қазақстан Республикасы Президентінің «Қазақстан -2050» стратегиясы Жолдауы аясында «Тәуелсіз Қазақстан: дамуы, қазіргі кезеңі және болашағы» IV аймақтық студенттік ғылыми-практикалық конференция, Астана қ, 5 сәуір 2013
3. Табиғаттағы математика. Қазақстан Республикасы Президентінің «Қазақстан -2050» стратегиясы Жолдауы аясында «Тәуелсіз Қазақстан: дамуы, қазіргі кезеңі және болашағы» IV аймақтық студенттік ғылыми-практикалық конференция, Астана қ, 5 сәуір 2013
Шет ел-13
1. Жел энергетикалық қондырғыларын жобалау. Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды, I Международной научно-практической интернет-конференция, «Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации», 21-22 февраля 2015 года, Переяслав-Хмельницкий
2. Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді өрнектерді түрлендіруде қолдану. VІІІ Международной научно-практической интернет-конференции «Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации» 30-31 октября 2015 года Переяслав-Хмельницкий 2015
3. Оқушылардың стереометрия есептерін шығару іскерліктерін қалыптастыру. ІХ Международной научно-практической интернет-конференции «Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации» 1-2 декабря 2015 года Переяслав-Хмельницкий ‒ 2015
4. Нүктенің геометриялық орнын табу есептерін оқыту әдістемесі.ХVІІІ Международной научно-практической интернет-конференции «Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации» 27-28 октября 2016 года Переяслав-Хмельницкий
5. Мектеп математика курсындағы графтар, ХVІІІ Международной научно-практической интернет-конференции «Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации» 27-28 октября 2016 года Переяслав-Хмельницкий
6. Laser Measuring Apparatus Based on Using Bifocal Lenses. «The Social Sciences» 11 (5); 735-746, 2016, ISSN: 1818-5800, «Medwell Journal» 2016
7. Геометриялық ұғымдарды оқытуда оқушылардың оқу танымдық іс-әрекеттерін қалыптастыру. ХХ Международной научно-практической интернет-конференции «Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации» 29 декабря 2016 года Переяслав-Хмельницкий
8. Алгебра элементтерін оқытып-үйрету барысында оқушылардың оқу танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру жолдары. ХХ Международной научно-практической интернет-конференции «Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации» 29 декабря 2016 года Переяслав-Хмельницкий
9. Тригонометриялық теңсіздіктерді стандартты емес жолмен шешу әдістері. ХХ Международной научно-практической интернет-конференции «Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации» 29 декабря 2016 года Переяслав-Хмельницкий
10. 9-11 сынып математика есептерін шешуде компьютерлік бағдарламаларды пайдаланудың тиімді жолдары. ХХIX Международной научно-практической интернет-конференции «Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации» 31 октября 2017 года Переяслав-Хмельницкий
11. Комбинаторикалық сипаттағы геометриялық есептерді шешуді оқыту әдістемесі. ХХIX Международной научно-практической интернет-конференции «Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации» 31 октября 2017 года Переяслав-Хмельницкий
12. Параметр бар есептерді шығаруда геометриялық әдісті қолдану. Международной научно-практической интернет-конференции «Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации» 31 января 2019 года Переяслав-Хмельницкий 2019
13. Көпмүшелерді шешудің әдіс-тәсілдері. «Гуманитарное пространство науки: опыт и перспективы» ХХV Международной научно-практической интернет-конференции 2 декабря 2019 года. Переяслав – 2019.
Оқу әдістемелік нұсқауларының және (атауы), саны және шыққан уақыты-10
1.Мәтіндік есептерді шешу, АрқМПИ РББ, Арқалық қ.,2013ж.(ISBN 978-601-7425-01-2)
2.Математиканы оқытуда күрделі есептерді шешу, АрқМПИ РББ, Арқалық қ.,2013ж.(ISBN 978-601-7425-39-8)
3.Параметрі бар теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу тәсілдері, АрқМПИ РББ, Арқалық қ.,2014ж .(ISBN 978-601-7425-82-1)
4.Мектеп математика курсындағы тез есептеу әдістерін есептер шығаруда қолдану, АрқМПИ РББ, Арқалық қ., 2014ж. (ISBN 978-601-7425-97-5)
5.Стереометрия курсынан есептер жинағы, АрқМПИ РББ, Арқалық қ., 2015ж. (ISBN 978-601-7556-72-3)
6.Геометриялық есептерді алгебралық, тригонометриялық теңдеулер құру арқылы шығару жолдары. АрқМПИ РББ, Арқалық қ.,2017 ж. ( ISBN 978-601-7892-47-0)
7. Тригонометриялық теңбе-теңдіктерді өрнектерді түрлендіруде қолдану. АрқМПИ РББ, Арқалық қ., 2017 ж. ( ISBN 978-601-7892-60-9)
8. Мектеп математика курсындағы графтар. АрқМПИ РББ, Арқалық қ., 2017 ж. (ISBN 978-601-7947-11-8)
9. Олимпиадалық есептер жинағы. Оқу құралы. Арқалық, Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институты, 2018.ВАК
10. Оригамиді геометрияда қолдану. Оқу-әдістемелік нұсқаулық. Арқалық: Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институты, 2020.
(ВАК)
1. Интегралдың көмегімен физикалық есептерді шешу жолдары. Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысы журналының №4 саны 2017 ж.