Тұрғұмбекова Ботагөз Наушабайқызы

botagozАты –жөні, тегі – Тұрғұмбекова Ботагөз Наушабайқызы
Атқаратын қызметі – Шетел тілдері, орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының аға оқытушысы
E-mail: Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.
Сот.тел: 87028604706
Оқытылатын пәндер – орыс тілі, кәсіби орыс тілі, фонетика, заманауи орыс тілінің лексикасы және фразеологиясы.
Ғылыми дәрежесі – педагогика ғылымдарының магистрі
Ғылыми атағы – жоқ
Мамандық және дайындық бағыттарының атауы – 5В010000-«Білім»
Кәсіби қайта даярлау және білімін жетілдіру мәліметі –12.05.-10.06.16 «Өрлеу» БАҰО АК, Алматы қ.
Жалпы еңбек өтілімі – 20 жыл
Мамандық бойынша еңбек өтілімі –19 жыл
Ғылыми еңбектерінің саны – 11
1.Развитие речи на основе текстоцентрического подхода: «Нәзипа Құлжанованың мұрасы және қазіргі ғылым» қалалық ғылыми – тәжірибелік конференция материалдары.
2.Художественный текст как основа формирования лексической компетенции студентов «Орыс тілін үйретуде инновациалық технологиялары» халықаралық ғылыми – тәжірибелік конференция материалдары/ Ы.Алтынсарин атындағы қазақ педагогикалық институт. - Алматы 2014, 170-174 б.
3. Развитие самообразования студентов посредством формирования ключевых компетенций: «Европа және Азия елдерінде үшінші мыңжылдыққтағы ғылым дамуындағы мәселелер мен мүмкіндіктері» халықаралық ғылыми – тәжірибелік конференция материалдары. – Переславль Хмельницкий қ., 8 ақпан 2015.- 250-252 б.
4. К проблеме формирования коммуникативно - речевых умений школьников: аймақтық ғылыми – тәжірибелік конференция материалдары «Замануи білім берудің теориясы, тәжірибиесы и даму болашағы». - Арқалық - 104-108 б., 17 сәуір, 2015
5. Специфика компетентностного подхода в процессе развития самообразования студентов вуза: «100 нақты қадам – Қазақстан Білім және ғылым жүйесін нығайтудың жаңа ғасыры» халықаралық ғылыми – тәжірибелік конференция материалдары . –Жетісай, 2015.- 553-555 б.
6.Теоретические основы проблемы самообразования студентов в рамках компетентностного подхода: “Science and Civilization” халықаралық ғылыми – тәжірибелік конференция материалдары England, Shefild, 30 January-7 February 2016.- P.3-8
7.Формирование языковой компетенции как основного фактора качества знаний в начальной школе: "Білім жетілдіру аясында жаңа ақпаратты технологияларының ерекшіліктері мен рөлі" халықаралық ғылыми–тәжірибелік конференция материалдары -Аркалық, 11 наурыз 2016.- 88-90 б.
8.Формирование здорового образа жизни студентов вуза как социально-педагогическая проблема: Тәуелсіздік 25 жылдығына орай өткізілген «Университет жастар саясаты оқытушыларды «Мәңгілік ел» ұлттық патриоттық идеясының рухани байлық нығайту фактор» халықаралық ғылыми–тәжірибелік конференция материалдары - Алматы, 13 мамыр 2016. – 54-57б.
9.«Формирование коммуникативной компетенции методами технологии развитие критического мышления через чтение и письмо» Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институтының жас ғалымдар ғылыми І жинағы, қаңтар, 2017.
10. Интерактивные способы обучения в процессе развития самообразования студентов// Материалы международной научно-практической конференции «Актуальные проблемы «Актуальные проблемы инновационных наук – 2017» том 8, Переславль, Польша - С. 32-35
11. Активизация учебного процесса студентов посредством применения интерактивных средств обучения в условиях реализации компетентностного подхода// Материалы международной научно-практической конференции «Актуальные проблемы «Актуальные проблемы инновационных наук – 2017» том 9, Переславль, Польша - С. 19-21
Оқу құралдарының атауы және саны, шыққан уақыты
1. Сложноподчиненное предложение как структурно-семантическая единица синтаксиса ЖОО оқытушыларына және студенттеріне арналған оқу- әдістемелік құрал - Аркалық,-2013 /ISBN 978-601-74-25-56-2/
2. Бессоюзное сложное предложение: ЖОО оқытушыларына және студенттеріне арналған оқу- әдістемелік құрал –Аркалық, - 2015 /ISBN 978 -601- 7425 – 77 -7
3. Сборник тестов по русскому языку для неязыковых специальностей вузов:– оқу- әдістемелік құрал - Аркалық,- 2016 /ISBN 978-601-7892-06-7