Ғылыми бағыттары

Кафедраның ғылыми-зерттеу бағыты: кафедраның зерттеу құзыретін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік моделі.
Мақсаты: бәсекеге қабілетті мамандардың ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту.
Кафедраның ғылыми-зерттеу қызметінің міндеттері:
- Аймақ мектептерімен тиімді қарым-қатынасты дамыту.
- Тәрбиелік іс-шаралар арқылы студенттердің көптілді білім беру тәжірибесін кеңейту.
- Кафедра оқытушылары мен студенттерінің халықаралық академиялық ұтқырлығын арттыру.

Кафедраның профессор-оқытушылар құрамының ғылыми тақырыптары

Ғылыми тақырып

Оқытушы

1

Теоретико-методические основы формирования иноязычной профессиональной коммуникативной компетенции в иноязычном образовании

Асанова А.К.

2

Формирование языковой личности в контексте современного коммуникативного образования

Қолдасбаева З.Ш.

3

Развитие коммуникативной компетенции на уроках русского языка через технологию критического мышления

Тургумбекова Б.Н.

4

Фонетическая интерференция в русской речи студентов с нерусским языком обучения

Абдрашитова Р.

5

Формирование иноязычной коммуникативной компетенции у студентов

Багитжанова Ш.С.

6

Шетел тілін оқытудағы ақпараттық-коммуникативтік технологиялар

Шонгалова А.С.

7

Вербально-коммуникативная компетенция как одно из условий реализации коммуникативного подхода в обучении  иностранным языкам

Анапин Е.Х.

8

Внедрение инновационных технологий в учебный процесс

Нұрсали К.С.

9

Особенности методики обучения русскому языку студентов неязыковых специальности

Жумабаева Г.С.

10

Шетел тілін оқыту процессінде болашақ мамандардың лингвистикалық құзыреттіліктерін сабақтан тыс уақытта қалыптастырудың жолдары

Ахметова Г.Х.

11

Инклюзивті сыныпта шетел тілін оқыту әдістемесі

Сапарғалиқызы А.

12

Шетел тілін оқыту барысында студенттердің коммуникативтік құзіреттілігін дамыту.

Оспанова Ж.А.

13

Шетел тілін оқыту барысында студенттердің шығармашылық құзіреттілігін дамыту.

Штатбаева Г.С.

14

CLIL технолгиясын арнайы пәндерде қолдану

Мукашева А.Т.

15

Инклюзивное образование в рамках преподавания русского языка в школах с нерусским языком обучения

Бейсенова З.С.

16

Тілдерді оқытудағы интегративті әдістің маңызы

Байдалина Ж.Ж.

17

Коммуникативный подход как один из главных методов изучения английскому языку

Бакирова Ж.М.