Жандилдина Роза Есентайқызы

rozaАты-жөні,тегі-Жандилдина Роза Есентайқызы
Атқаратын қызметі- аға оқытушы
E-mail: Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.
Байланыс нөмері: 87757676428
Дәріс оқитын пәндері:
1.Балалар психологиясы
2. МЖДБ. қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
3. Қызықты математика
4.МДМ инклюзивті білім беру
5. МЖДБ дене тәрбиесінің ТӘ.
Жалпы педагогикалық еңбек өтілі – 34 жыл
Осы саладағы еңбек өтілі – 24 жыл
Ғылыми жарияланымдары мен оқу жарияланымдары
1. Этнопедагогиканың мектепалды балалардың шығармашылық қабілетін дамытудағы ролі. Мектепке дейінгі және бастауыш білім қазіргі жағдайы,даму тенденцияларыжәне мәселелері 2 том Алматы 2008 Қыз МПУ
2. Мектепалды балалардың шығармашылық қабілетін дамытуда қазақ ойшылдардаң ықпалы. Мектепке дейінгі және бастауыш білім қазіргі жағдайы,даму тенденцияларыжәне мәселелері 2 том Алматы 2008 Қыз МПУ
3. Мектепалды балаларының шығармашылық қабілетін этнопедагогика материалдарының маңызы Мектепке дейінгі және бастауыш білім қазіргі жағдайы,даму тенденцияларыжәне мәселелері 2 том Алматы 2008 Қыз МПУ
4. Мектепалды балалардың шығармашылық қабілетін дамыту. Білім беру жүйесін трансформациялау тұрғысындағы әлемдік білім саясаты Алматы-Москва халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары жинағы) Алматы 2008 Қыз МПУ
5. Этнопедагогика материалдарының педагогикалық мүмкіндіктері. Қазіргі кезендегі жоғары педагогиқалық білім беру қамтамасыз ету мәселелері.конференция материалдары жинағы) Алматы 2008 ҚызМПУ
6. Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамытуда ұлттық ойындардың маңызы. Қазіргі кезендегі жоғары педагогикалық білім беру қамтамасыз ету мәселелері.конференция материалдары жинағы) Алматы 2008 ҚызМПУ
7. «Балалардың шығармашылық қабілетін арттырудың жолдары». Қазіргі кезендегі жоғары педагогикалық білім беруді қамтамасыз ету мәселелері. (конференция материалдары жинағы) Алматы 2008 ҚызМПУ
8. Мектепалды балалардың шығармашылық әрекетін қалыптастырудың теориялық негіздері.«Алтынсарин оқулары» атты ғылыми халықаралық конференция Қостанай. 2009ж
9. Ойын-мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамыту тәсілі «Алтынсарин оқулары» атты халықаралықғылыми конференция Қостанай.2009ж
10. Баланың шығармашылық қабілеттерін дамытудың жолдары, құралдары Мырзағали Отарұлы Төлегеновтың 75 жылдығына арналған “Жаңа формациядағы педагогтар дайындаудағы математикалық білімнің ролі мен орны” республикалық ғылыми-практикалық конференция 2010 ж
11. Ойын-мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамыту тәсілі Журнал «Қызықты психология» №1 2010ж
12. Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттеріндамытуда дидактикалық ойын түрлерін қолданудың мүмкіндіктері. «Өзін-өзі танудағы озат тәжірибе және педагогикалық шеберлік:жетістіктері, көкейтестілігі» Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция 2010 ж 28-29 сәуір
13. Мектептегі дене тәрбие жаттығуларының әдіс-тәсілдерінің маңызы мен сипаты Қазақстандағы білім мен ғылым тарихының ұлттық болмысы» халықаралық ғылыми тәжірибелік конференция Арқалық қ, 2009 ж.
14. Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары Төлегенов оқулары. Ғылыми-практикалық конференция. Сәуір,2011
15. Ойын – қоршаған ортамен таныстыру құралы Жаңа пән "Экология және тұрақты даму": мәселелері мен болашағы" тақырыбындағы халықаралық ғылыми-теориялық конференция. Наурыз, 2011
16. Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамытудың негізгі түрлері,тәсілдері, әдістері Тәуелсіздік және әдебиеттану ғылымының теориялық мәселелері» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары 17 ақпан 2012 ж Алматы қаласы
17. Мектепалды балалардың шығармашылығын дамытудың психологиялық педагогикалық филолсофиялық негізі Арқалық 2013 ж
18. Мектепалды балалардың шығармашылығын дамытуда пайдаланылатын этнопедагогиканың құралдарына сипаттама Қарағанды қ 2013 ж
19. Мектеп жасына дейінгі балалардың көркемдік шығармашылық қызметіндегі ойын «Қазақстан мектебі» журналы 2013 ж
20. Мектепке дейінгі ұйымдағы инновациялық үдеріс-модернизациялаудың негізі «ҚР-ның 2011-2020 жылдарға араналған білім беруді дамыту бағдарламасын жүзеге асыру бағытында мектепке дейінгі білім беру аймағын модернизациялау» республикалық ғылыми-практикалық конференциясы Тараз, 16 мамыр 2014ж
21. Инновациялық технологиялар арқылы мектепке дейінгі балалардың танымдық белсенділігін арттыру. Алматы қаласы ҚызМемПУ-ға «Мәңгілік ел ұлттық идеясы- қазақ мектебін дамыту стратегиясы»атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы Мамыр, 2014 ж
22. Мектепке дейінгі ұйымда денсаулық сақтау технологиясын пайдаланудың тиімділігі «Ғылымдағы, техникадағы және жоғары білім берудегі инновациялар» халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы Ақтөбе, 16 сәуір 2014ж
23. Мектепке дейінгі ұйымдарда мемлекеттік стандартқа бағытталған бағдарламалардың тәжірибеге енгізудің әдістемелік сипаты. Ұлттық біліктілік жүйесі мен кәсіби стандарттар негізінде білім мазмұнын жобалау. ЖОО білім берудің республикалық оқу-әдістемелік кеңесінің материалдар жинағы.ҚазҚызМемПедУнив. Сәуір,2014ж.
24. Мектепке дейінгі балалардың ойын технологиясы арқылы танымдық белсенділігін арттыру«Бастауыш сынып және балабақша тәрбиесі» республикалық ғылыми-әдістемелік педагогикалық журнал. Мамыр,2014 ж.
25.Мектепалды балаларының танымдық белсенділігін дамыту әдістемесі
26. Мектепалды даярлық балаларының шығармашылық қабілетін дамытуда этнопедагогиканың мүмкіндіктері. «Гуманитарное пространство науки: опыт и перспективы» атты ХXІІ халықаралық ғылыми ғаламтор-конференциясының материалдары. Григорий Сковород атындағы Переяслав-Хмельницкий мемлекеттік педагогикалық университеті, 2019ж.
27. Педагогические возможности лего методов в дошкольных организациях. «Луганский Национальный университет имени Т. Шевченко» Белорусский государственный педагогический университет им. М. Танка. Федеральное государственное автономное образовательное учреждение высшего образования «Крымский Федеральный университет имени В.И. Вернадского» Современный учитель дисциплин естественнонаучного цикла Сборник материалов Международной научно-практической конференции (15–16 февраля 2019 г.) Ишим.
28. Мектепалды балаларының танымдық ҽрекетін белсендіру шарттары. Оңтүстік-Орал мемлекеттік гуманитарлық-педагогикалық университеті мен Ы.Алтынсарин атындағы АрқМПИ ғалымдарының ғылыми еңбектер жинағы – 2018.
29. Мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық білім берудің бағыттары. «Білім берудегі сандық технологиялар: мәселелері мен келешегі» тақырыбындағы халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясы Арқалық, 2018ж.
30. Критерии робототехники в современном ДОУ. Гуманистическое наследие просветителей В культуре и образовании Материалы XIII Международной научно-практической конференции 13 декабря 2018 г.
31. Баланың отбасындағы қарым-қатынас ерекшеліктері. Жас ғалымдар мен студенттерге арналған «Жастар және ғылым:Бүгіні және келешегі» - «Жаһандану дәуіріндегі цифрлік күн тәртібі»IV халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары 8 сәуір 2019 ж.
32. Интерактивті оқыту арқылы мектепалды балаларының танымдық белсенділігін дамытудың мүмкіндіктері. Мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру: тәжірибе мен әдістемесі» Республикалық семинардың жинағы Тараз, 2018жыл
33. Жас ұрпаққа рухани –адамгершілік құндылықтарды қалыптастырудың педагогикалық шарттары. Рухани жаңғыру- Ұлттық білім беру мен ұлттық сааның жаңару белесі. Республикалық ғылыми-практикалық конференциясы «Өрлеу» біліктілікті арттыру орталығы Алматы қаласы 2018 ж.
34. Мектепке дейінгі ұйымда триз технологиясы арқылы бала тілін дамыту жолдары. «Білім беру мазмұнының жаңаруы мен жаңғыртуы жағдайындағы бҽсекеге қабілетті педагогикалық кадрларды даярлау» тақырыбындағы «Алтынсарин оқулары-2019» Республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары . 2019 ж.
35. Гражданская и этническая идентичность в контексте межэтнической толерантности Духовный мир мусульманских народов Евразии. М. Акмулла – великий Башкирский просветитель XIX В. (XIV Акмуллинские Чтения) Материалы Республиканской (с международным участием) научно-практической конференции УФА, - 2019ж., 24 октябрь, 1 том
36. Использование образовательных технологий при преподавании гимнастики Духовный мир мусульманских народов Евразии. М. Акмулла – великий Башкирский просветитель XIX В. (XIV Акмуллинские Чтения) Материалы Республиканской (с международным участием) научно-практической конференции УФА, - 2019ж., 24 октябрь, 1 том
37. Технологии триз в образовательной деятельности доу Ишимского педагогического института им. П.П. Ершова (филиала) Тюменского государственного университета II Международной научно-практической конференции «Проблемы и перспективы технологического образования в России и за рубежом» ("Problems and prospects of technological education in Russia and abroad").
38. Лего - конструирование и робототехникa в доу Ишимского педагогического института им. П.П. Ершова (филиала) Тюменского государственного университета II Международной научно-практической конференции «Проблемы и перспективы технологического образования в России и за рубежом» ("Problems and prospects of technological education in Russia and abroad").
39. Мeктeпкe дeйінгі ұйымдaрдa инклюзивті бaлaмeн жүргізілeтін жұмыcтың мaзмұны С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті 2020 жылдың 13 наурыз айында іштей түрінде «Құндылық-бағдарлы білім беру идеясын жүзеге асыру: мәселелер, ізденістер, шешімдер» атты IX Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция
40. Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында инклюзивті білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану Вестник» КазНПУ им. Абая (№4(64), 2019 г.). ISSN 1728-5496
41. Мектепалды балаларын театрландырылған ойындарда шығармашылық қабілетін дамыту. «Ұлы даланың ұлы есімдері: Жалаңтөс Баһадұр және ұлттық руханият» тақырыбындағы халықаралық конференция материалдары 25-26 қазан , 2019 ж. Ақтөбе
42. Мектепке дейінгі ұйымда балалармен жүргізілетін лего әдісінің әдістемелік мүмкіндіктері Мектепке дейінгі ұйымда балалармен жүргізілетін лего әдісінің әдістемелік мүмкіндіктері
43. Педагогические возможности роботехники в доу Конвергенция знаний:традиции, сотрудничество,инновации сборник материалов международного молодежного симпозиума 19-20
сентября, Актобе 201
44. «Мектепке дейінгі білім мазмұнын жаңарту жағдайында оқу қызметін ұйымдастырудың тиімді әдістері» «ЖҰБАНОВ ТАҒЫЛЫМЫ» атты Х халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары 25 қазан 2019 жыл
45. «Мектепке дейінгі білім беруде М.Монтессори педагогикасының маңызы» « ЖҰБАНОВ ТАҒЫЛЫМЫ» атты Х халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары 25 қазан 2019 жыл
46. Жаңартылған білім мазмұнында мектепке дейінгі оқыту үрдісінің басымдықтары«Алтынсарин оқулары-2020» «Қоғамның әлеуметтік және рухани жаңғыру жағдайындағы білім берудің сапасын жоғарылату» тақырыбындағы халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция. Арқалық қ., 07 ақпан 2020 ж
47. Инновациялық қызметте тәрбиешінің ролі «Алтынсарин оқулары-2020» «Қоғамның әлеуметтік және рухани жаңғыру жағдайындағы білім берудің сапасын жоғарылату» тақырыбындағы халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция. Арқалық қ., 07 ақпан 2020 ж
48. Балабақшада оқыту іс-әрекетін бастауыш мектептің жаңартылған білім беру үдерісіне бейімдеу«Алтынсарин оқулары-2020» «Қоғамның әлеуметтік және рухани жаңғыру жағдайындағы білім берудің сапасын жоғарылату» тақырыбындағы халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция.Арқалық қ., 07 ақпан 2020 ж
49. Бала шығармашылық қабілетін дамытуда робототехника мүмкіндіктері«Алтынсарин оқулары-2020»
«Қоғамның әлеуметтік және рухани жаңғыру жағдайындағы білім берудің сапасын жоғарылату» тақырыбындағы халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция. Арқалық қ., 07 ақпан 2020 ж
50. Робототехника ұйымдастырылған Оқу іс-әрекетіндегі құндылық сипаты. «Алтынсарин оқулары-2020»
«Қоғамның әлеуметтік және рухани жаңғыру жағдайындағы білім берудің сапасын жоғарылату» тақырыбындағы халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция. Арқалық қ., 07 ақпан 2020 ж
51. Балабақшада білім беру арқылы балалардың шығармашылығын қалыптастыру«Алтынсарин оқулары-2020» «Қоғамның әлеуметтік және рухани жаңғыру жағдайындағы білім берудің сапасын жоғарылату» тақырыбындағы халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция. Арқалық қ., 07 ақпан 2020 ж
52. Мектепке дейінгі білім мазмҧнын жаңартуда білім сапасының ерекшеліктері«Төлегенов оқулары - 2020» «Заманауи тәсілдер және білім мен ғылымның өзекті мәселелері» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының10 сәуір 2020
53. Жаңартылған білім беруде тәрбиешінің шығармашылық талаптары«Төлегенов оқулары - 2020» «Заманауи тәсілдер және білім мен ғылымның өзекті мәселелері» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының10 сәуір 2020
54. Тәрбиешінің ата-анамен жүргізілетін жұмыстың әдістемелік мүмкіндіктеріАдамзаттың ұлы ойшылы Абу Наср әл-Фарабидің 1150 жылдығына арналған «Ғылым және инновация - болашақтың негізі» тақырыбындағы «Жастар және ғылым: қазір және болашақ» V халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы 2020 ж сәуір
55. Мектепке дейінгі ұйымды модернизациялауда жобалау әдісінің артықшылықтары Адамзаттың ұлы ойшылы Абу Наср әл-Фарабидің 1150 жылдығына арналған «Ғылым және инновация - болашақтың негізі» тақырыбындағы «Жастар және ғылым: қазір және болашақ» V халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы 2020 ж сәуір
56. М.Монтессори технологиясы баланың ақыл-ойын дамыту мүмкіндіктеріАдамзаттың ұлы ойшылы Абу Наср әл-Фарабидің 1150 жылдығына арналған «Ғылым және инновация - болашақтың негізі» тақырыбындағы «Жастар және ғылым: қазір және болашақ» V халықаралықғылыми-практикалық конференциясы 2020 ж сәуір
57. Мектепке дейінгі білім беру кеңістігінде Робототехника мүмкіндіктеріАдамзаттың ұлы ойшылы Абу Наср әл-Фарабидің 1150 жылдығына арналған «Ғылым және инновация - болашақтың негізі» тақырыбындағы «Жастар және ғылым: қазір және болашақ» V халықаралықғылыми-практикалық конференциясы 2020 ж сәуір
58. Монтессори жүйесіндегі ата-ана роліАдамзаттың ұлы ойшылы Абу Наср әл-Фарабидің 1150 жылдығына арналған «Ғылым және инновация - болашақтың негізі» тақырыбындағы «Жастар және ғылым: қазір және болашақ» V халықаралықғылыми-практикалық конференциясы 2020 ж сәуір
59. Мектепке дейінгі мекемеде роботехникааың ерекшеліктері Абай Құнанбаевтың 175 жылдық мерейтойына арналған «Қазіргі жағдайда білім алушы жастарға ұлттық тәрбие берудіңөзекті мәселелері»атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясы, 2020 ж сәуір
60. Ойын терапиясының бала дамуындағы психологиялық,әдістемелік мүмкіндіктері «Білім,ғылым,инновация: рухани жаңғыру діңгегі» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясы, 2020 ж 28 май.
61. М.Монтессори жүйесі – мектепке дейінгі балаларды дамыту құралы. «Сандық білім: ерекшеліктері және даму үдерісі» атты республикалық форум материалдары 15 қараша 2019 жыл Арқалық қаласы
62. Балабақша жаңартылған білім берудің түйінді ұстанымдары Жаңартылған білім беру: ЖОО мен орта мектеп тәжірибесі» атты Республикалық ғылыми-практикалық конференция материалдары. – Ақтөбе, 2020 –
63. Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиенің жаңартылған мазмұны «Жаңартылған білім беру: ЖОО мен орта мектеп тәжірибесі»атты Республикалықғылыми-практикалық конференция материалдары.Ақтөбе, 2020 –
64. Мектепке дейінгі ұйымда роботехниканы оқыту әдістері. «Жаңартылған білім беру: ЖОО мен орта мектеп тәжірибесі»атты Республикалықғылыми-практикалық конференция материалдары.Ақтөбе, 2020
65. Білім беру саласындағы инновациялық бағыттар. «Жаңартылған білім беру: ЖОО мен орта мектеп тәжірибесі»атты Республикалықғылыми-практикалық конференция материалдары.Ақтөбе, 2020 –
66. Жаңартылған білім беру мазмұнындағы интербелсенді әдістер. «Жаңартылған білім беру: ЖОО мен орта мектеп тәжірибесі»атты Республикалықғылыми-практикалық конференция материалдары.Ақтөбе, 2020
67. Мектепке дейінгі білім мазмұнын жаңартудың педагогикалық басымдықтары«Жаңартылған білім беру: ЖОО мен орта мектеп тәжірибесі»атты Республикалықғылыми-практикалық конференция материалдары.Ақтөбе, 2020
68. Жаңартылған білім мазмұнында М.Монтессори жүйесінің тиімділігі«Жаңартылған білім беру: ЖОО мен орта мектеп тәжірибесі»атты Республикалықғылыми-практикалық конференция материалдары.Ақтөбе, 2020
69. Білім беру саласындағы инновациялық бағыттар. «Жаңартылған білім беру: ЖОО мен орта мектеп тәжірибесі»атты Республикалықғылыми-практикалық конференция материалдары.Ақтөбе, 2020
Оқу-әдістемелік құралдары:
1. Мектеп жасына дейінгі балаларды дене тәрбие сабағында жаңа технология үрдісімен оқыту ерекшеліктері
2. Қызықты математика
3. Педагогикалық тәжірибеге арналған көмекші әдістемелік құрал
4. Дене тәрбие сабағындағы ұлттық ойындар
5. Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық үрдісін диагностикалау әдістері
6. Мектепалды балаларының шығармашылық қабілетін дамытуда дидактикалық ойындардың маңызы
7. Этнопедагогика материалдарыарқылы мектепалды балаларының шығармашылық қабілетін дамыту
8. Сергіту жаттығулары мен ойындар (балабақша үшін)
9. Гимнастикалық жаттығулар топтамасы 2-3 жас
10. Жас ерекшелік физиологиясы мен мектепке дейінгі гигиенасы