Измагамбетова Раиса Кудайбергеновна

Должность: старший преподаватель образовательной программы «6В01301 – Педагогика и методика начального обучения»

Ученая степень: доктор философии PhD


Научное направление:
Формирование самооценки младших школьников на основе критериального оценивания.

Основные научные публикации:
  1. Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бағалаудағы критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі //Хабаршы-Вестник-Bulletin. «Педагогика ғылымдары» сериясы №4 (76), ҚазМемҚызПУ 2018 ж. Б. 131-135 https://vestnik.kazmkpu.kz/jour/article/view/102?locale=kk_KZ 
  2. Innovations in education: essence and social aspects//Абай атындағы ҚазҰПУ-нің Хабаршысы, «Арнайы педагогика» сериясы №1 (52), 2018 ж. Б. 131-135 https://kaznpu.kz/docs/vestnik/arnayi_pedagogika/1_2018.pdf 
  3. Критериалды бағалау негізінде бастауыш мектеп балаларының өзін-өзі бағалауын қалыптастыру//Абай атындағы ҚазҰПУ-нің Хабаршысы, «Педагогика ғылымдары» сериясы №2 (74), 2022 ж. Б. 345-354 https://bulletin-pedagogy.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/52/73 
  4. Augmented and virtual reality technology in education: a new dimension of learning// Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №4(80), 2023 ж. Б. 49-58
  5. Development of digital competencies of the generation of young teachers in Kazakhstan//Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика және психология ғылымдары» сериясы, DOI 10.51889/2960-1649.2023.15.4.015 DEVELOPMENT OF DIGITAL COMPETENCIES OF THE GENERATION OF YOUNG TEACHERS IN KAZAKHSTAN | Pedagogy and Psychology (kaznpu.kz)
  6. Development of cognitive skills of older preschool children based on steam technology//«Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым амкаадемиясы» РҚБ «Халық» ЖҚ хабаршысы, 6 (406), қараша 2023 STEAM ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ТОП БАЛАЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ | Научный журнал «Вестник НАН РК» (nauka-nanrk.kz)
  7. Formation of primary school children selfesteem on the basis of criteria-based assessment//The Education and Science Journal. Volume 23, № 7. 2021, UDK 373.1 DOI: 10.17853/1994-5639-2021 -7-147-169 https://orcid.org/0000-0002-8016-7526ID автора Scopus: 57277492300
  8. The problem of evaluating primary school students in the online education process// The Education and Science Journal. Volume 23, № 7. 2021, UDK 373.1 DOI: 10.17853/1994-5639-2021 -7-147-169
  9. Opportunities of innovator technologies in the educational process// World Journal on Educational Technology: Current Issues, 14(5), 2022 1602–1611. https://doi.org/10.18844/wjet.v14i5.8122
  10. Development of Innovative Activities of Future Design Specialists Based on Student-Centred Learning// Pakistan Journal of Life and Social Sciences www.pjlss.edu.pk https://doi.org/10.57239/PJLSS-2023-21.2.003. Pak. j. life soc. Sci. (2023), 21(2): 590-603 E-ISSN: 2221-7630;P-ISSN: 1727-4915
  11. A Comprehensive Study on Fostering Innovative Activities in Future Specialists through Training and Student-Centered Learning Approaches// Pakistan Journal of Life and Social Sciences www.pjlss.edu.pk https://doi.org/10.57239/PJLSS-2024-22.1.005. Pak. j. life soc. Sci. (2024), 22(1): 58-69 E-ISSN: 2221-7630;P-ISSN: 1727-4915
  12. Youth Well-Being Survey (Case of Western Kazakhstan)//Kurdish Studies Feb 2024 Volume: 12, No: 2, pp.2515-2536ISSN: 2051-4883 (Print) | ISSN 2051-4891 (Online) www.KurdishStudies.net Received: December 2023 Accepted: January 2024 DOI: https://doi.org/10.58262/ks.v12i2.184  
h-index: 1

 

КОНТАКТЫ


Адрес: 110300, г. Аркалык, ул. Ауельбекова, 17
Тел: 8-71430-7-24-88
Приемная комиссия: 8-71430-7-11-57
Call center: +77143049502

ПОДПИШИТЕСЬ