The use of open educational resources
Use of open educational resources of specialties 6В01201-«Preschool education and upbringing», 6В01301-«Pedagogy and methods of primary education», 6В01202-«Kindergarten teacher and educational psychologist»
In order to modernize the educational environment, the Department prepares and records video lectures of distance learning.In the course of training, video lectures are used, which are recorded according to the plan and are available to students in the MOOCLE program.
There are video materials on lectures on "Pediatrics negizderi Zhane Mektep hygiene" (zhandildina R. E.), "Fundamentals of Pediatrics and hygiene of preschool children" (Zhunusova R. K.). "Preschool pedagogy", "methods of speech development of preschool children (temirkhanova K. sh., shaimenova L. S.), "formation of elementary mathematical skills in preschool children" (Zhandildina R. E., Zhunusova R. K.), "Child psychology", "Pedagogical diagnostics" (Zhandildina R. E., Shaimenova L. S.), "methods of the Kazakh (Russian) language" (Dauletova A. S., Zhunusova R. K.), "methods of teaching knowledge of the world" (Kara A. B.), "children's literature" (duisebekova A. E.), "Family pedagogy" (Zhunusova R. K.), "pedagogical skill" (umbetova M. Zh.), "The den tarbie teorisi me dememes" (Zhandildin R. E.), etc.
The Institute has created an automated system for managing the educational process, including a system of online testing of students, an electronic system "AISPlatonus" containing information about students, their academic performance, curricula of disciplines, and a student office.There is an electronic catalog available at www.api.kz, an internal electronic library that includes books, textbooks, manuals, lectures, umkds, and other materials for the educational process.
Video lecture plan for the 2020-2021 academic year
№ |
|
|
|
Deadlines
|
1 |
PhD Ospanbekova M.N. |
Methods of teaching mathematic |
Дәріс 1. «Математиканы оқыту әдістемесі» - ғылым және оқу пәні |
October 2020
|
Дәріс 2. Бастауыш мектептегі математиканың ғылыми-әдістемелік негізі ретіндегі пәннің сипаттамасы |
||||
Дәріс 3. Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуды ұйымдастыру |
||||
Дәріс 4-5. «Сандар және өлшемдер (сандармен амалдар қолдану)» мазмұндық-әдістемелік желі материалдарын оқыту технологиясы. |
||||
Дәріс 6-7. «Сандар және өлшемдер (сандармен амалдар қолдану)» мазмұндық-әдістемелік желі материалдарын оқыту технологиясы: «ерекше» және кестелік жағдайлар; ауызша және жазбаша жағдайлар |
||||
Дәріс 8 «Сандар және өлшемдер» (Шамалар және өлшем бірліктер)» мазмұндық-әдістемелік желі материалдарын оқыту технологиясы. |
||||
9-10 «Алгебра элементтері» мазмұндық-әдістемелік желі материалдарын оқыту технологиясы. «Геометрия элементтері» мазмұндық-әдістемелік желі материалдарын оқыту технологиясы |
||||
Дәріс 11-12 «Математикалық модельдеу (жай есептер және оларды шешу)» мазмұндық-әдістемелік желі материалдарын оқыту технологиясы. «Математикалық модельдеу (құрама есептер және оларды шешу)» мазмұндық-әдістемелік желі материалдарын оқыту технологиясы. |
November 2020 |
|||
Дәріс 13. «Математикалық модельдеу (есептерді модельдеу)» мазмұндық-әдістемелік желі материалдарын оқыту технологиясы. |
||||
Дәріс 14. «Математикалық модельдеу (математикалық тіл)» мазмұндық-әдістемелік желі материалдарын оқыту технологиясы. |
||||
Дәріс 15. «Жиын. Логика элементтері» мазмұндық-әдістемелік желі материалдарын оқыту технологиясы. |
||||
2 |
Senior Lecturer
Master Omarova D.K.
|
Methods of teaching English
|
Ағылшын тілін оқытудың мақсат, міндеттері |
October 2020
|
Ағылшын тілін оқыту мазмұны |
||||
Ағылшын тілін оқытудың әдістемелік қағидаттары |
||||
Ағылшын тілін оқытудың әдіс-тәсілдері |
||||
Ағылшын тілін оқыту құралдары |
||||
Ағылшын тілін оқыту технологиялары |
||||
Тыңдауды оқыту |
||||
Тыңдауды оқытуда қолданылатын жаттығулар мен ойындар |
||||
Сөйлеуді оқыту |
November 2020 |
|||
Сөйлеуді оқытуда қолданылатын жаттығулар мен ойындар |
||||
Оқуға үйрету |
||||
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары |
||||
Жазуды оқыту |
||||
Ағылшын тілін оқытуда дидактикалық ойындарды пайдалану |
||||
Бастауыш сыныпта ағылшын тілін оқытуды жоспарлау |
||||
3
|
Senior Lecturer
Master Dusekova A.A
|
Entertaining mathematic |
Қызықты математика оқу пәні ретінде |
October 2020 |
Мектепке дейінгі мекемедегі қызықты математика пәнінің мазмұны мен маңыздылығы |
||||
Қызықты математикаға арналған оқу-әдістемелік және басқа оқыту құралдарына сипаттама |
||||
Қызықты математиканы оқыту нәтижелерін бақылау және диагностикалау |
||||
Қызықты математиканы оқытуда қолданылатын дидактикалық ойындар мен ойын технологиясы |
||||
Қызықты математиканы оқытудағы логикалық тапсырмалардың сипаттамалары |
October 2020 |
|||
Логика сабақтарында ұсынылатын есептер мен жаттығулардың мазмұны |
||||
Балабақшадағы логика сабағының жұмыс жасау моделі |
||||
Қызықты математика пәнінен ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде танымдық–жобалық іс-әрекет технологиясын қолдану |
||||
Қызықты математика пәнінен жүргізілетін ТРИЗ технологиясы негізделген шығармалық тапсырмалар |
||||
Қызықты математиканы оқыту барысында баланың іс-әркетін басқарудың қазіргі жаңа технологиялары |
November 2020 |
|||
Ойын арқылы балалардың математикалық білім-білік дағдыларын қалыптастыру |
||||
Шектес жиындарды бірлік айырмашылықтары бар нәрселерді салыстыра білу |
||||
Қызықты математика арқылы бүтінді бөлікке бөлудің арифметикалық тәсілдері |
||||
Қызықты математика арқылы заттың шамасына қарай салыстыру |
||||
Қызықты математиканы оқыту барысында баланың іс-әркетін басқарудың қазіргі жаңа технологиялары |